Nachaaheko Hoina Timilai - PIANO & FLUTE NOTES (Totorial)

Nachaheko Hoina Timi Lai PIANO/FLUTE Notes

Song - Nachaaheko (The Edge Band)
Scale - C Major

(G-EDEDE)नचाहेको (FEDC)होइन (DEFEDC)तिमीलाई
(AGAGA)चाहेन्थे (C+C+)जुनी (AGG)जुनी (EEG)भरलाई

(E+D+E+)गर्नु (D+E+)त (E+D+)तिम्रो (C+)के (B+E+F+E+D+C+)वास्ता
(E+D+C+)बुझेनौ (C+C+)तिम्ले (C+BB)मेरो (C+ABAG)ब्यथा
(EDE)मेरी (E)दिल (C+)की (BE)रानी (GC+)तिमी (AGF)लाई
(D)फूल (DCD)सरी (BAEF)सजाएको (GFE)थिएँ
(AA)सारा (A)सं (A)सार (G#E)भरी (A)मा (C+AAGF)मैले
(AA)केवल (AA)तिम्लाइ (A)नै (E+D+C+)रोजेको (D+E+D+C+D+D+E+)थिएँ


(LYRICS ONLY)
नचाहेको होइन तिमीलाई
चाहेन्थे जुनी जुनी भरलाई
गर्नु त तिम्रो के वास्ता
बुझेनौ तिम्ले मेरो ब्यथा


मेरी दिल की रानी तिमीलाई
फूल सरी सजाएको थिएँ
सारा संसार भरी मा मैले
केवल तिम्लाइ नै रोजेको थिएँ

गर्नु त तिम्रो के वास्ता
बुझेनौ तिम्ले मेरो ब्यथा
नचाहेको होइन तिमीलाई
चाहेन्थे जुनी जुनी भरलाई

Comments